Gäst QuikSilver Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Ganska bra guide, men funkar det i Source ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Ja jag tror det funkar där. har för mig att jag testade det och att det funkade Tjena. Har skrivit record "maa" i conoslen det gör väll inget om man skriver "record" istället?? eller? ja du ska skriva record och dit namn på klippet\filmen i början och sen... ja läs Redigerat 22 Februari 2006 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Asså nu har jag Winamp men hur gör jag mp3 filen till en wav fil där inne ? Redigerat 28 Februari 2006 av ps2_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Var laddar jag ner Videomach och Divx??? :blink: Kan man spela in filmen på steam?? :huh: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jopp visst har jag kopierat lite men inte där ifrån men jag har skrivit mera Sånt här gillar jag inte :angry: Ett alternativ; Använd fraps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) frap är också ett bra alternativ :) pröva det tack för tipset worldbugg Redigerat 19 Juni 2006 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) Var laddar jag ner Videomach och Divx??? :blink: Kan man spela in filmen på steam?? :huh: :bah: En vis man sa en gång: "Använd GOOGLE!" ZL; Fraps är ett bra alternativ. (Plus och minus) + Tar mindre minne + Går fortare - Dålig kvalité - Kostar pengar. Man har bara "X" antal dagar att prova på. Redigerat 19 Juni 2006 av w0rLdBuGG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Var laddar jag ner Videomach och Divx??? :blink: Kan man spela in filmen på steam?? :huh: :bah: man kan ställa kvaliten minns nu tyvär inte eftär som jag inte använder fraps längregår fortare ??? kostar ej pengar jala fal o man använder rätt verision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Ett tips till alla som vill gora egen csfilm: anvand sony vegas det ar det basta programmet som finns. Kombinerat med snygga effketer fron particle illusion for du den snyggaste csfilmen som finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 sony vegas använder man eftär, lättare att ha videomach och sätta ihopa bilderna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) sony vegas anvander man direkt men man kan behova ha lite kunnighet om datorer. Inget illa menat mot dej :P Redigerat 20 Juni 2006 av Static Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Boring <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg