Rallypacker Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Och ett väldigt bra övervaknings-system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 (redigerat) jaja, det är ju klart, men det hade varit väldigt grymmt :D Redigerat 13 Augusti 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Alltså... jag skulle bli vettskrämd om jag visste att folk kunde kolla på mig via sattelit.... "ja där sitter folk och lanar... vad lanar dem... halo..." creepy..... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 haha, ja det har du faktiskt rätt i haha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 jag skulle iaf vilja ha typ en webcam som är på dygnet runt och att den tittar typ ut mot gatan eller mot nån äng vid min stuga... iaf så man kan sen typ kolla hela filmen typ efter 2 dagar att man inte varit där och kolla om det är nån älg eller typ Apoca som kommer förbi :P men tufft om nån tittade på mig med satellit... man skulle kliva upp varje morgon och peka långfinger upp i himlen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Det finns en flygplansbild över våran by där jag är med och hoppar studsmatta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.