millan_z Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Skrivet 12 Augusti 2005 Har fastnat i spelet, hur hittar man hammaren, det är nog den jag behöver nu!!
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Skrivet 12 Augusti 2005 Sorry....vet inte ska fråga min kompis :o
¤west¤ Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Skrivet 13 Augusti 2005 (redigerat) Har fastnat i spelet, hur hittar man hammaren, det är nog den jag behöver nu!! hammaren hittar du i första palatset i mörkervälrden. För att komma in där måste du betala rupier till en apa som öppnar dörren åt dig, men du kanske redan är inne :D lite svårt å förklara hur man kommer till det rummet men om du kommer till ett rum med en lång rak bro där golvet lossnar efter dig kommer du att se skattkistan på väster sida. när du kommit till slutet av den ska du ta vänster och du kommer in i en mörk labyrint, där är det bara att leta dig fram till en spricka i väggen där du ska bomba och sen är det bara att hämnta hammaren :D Redigerat 13 Augusti 2005 av ¤west¤
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Skrivet 13 Augusti 2005 Han inte skriva nu <_< Ps gör inget :D
Rekommendera inlägg