X wee Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag hjälper er bara om ni hjälper mig med nätverks grejen...måste man koppla in nätverksladden in i modemet??? mitt sladd passar inte in i modemet därför :( ... o om ni svara på frågan så kan jag hjälpa er... bara skriv in något spel på detta... men jag kan inte hjälpa er med alla spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crazy_Geting Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 det funkar ej med modem du måste ha ett bredband (adsl) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag har adsl bredband....sa fel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Asså, jag tror du ska köpa en sån där sladd grej som gör att dem större passar in till dem mindre, om man inte har ett sådant ADSL modems port som passar. Typ till dem gamla keyboardens, den lilla som har en stor grej som passar den gamla keyboarden (fast nu handlar det om modem istället :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X wee Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 hmm....kan man köpa internet sladdar o koppla in pa ps2??? eller maste man har en sant där som du sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag vet inte riktigt min kompis hade problem med de med han fick köpa 1000 kronor typ nåt som man måste ha till den :? :? Men jag vet inte rikitigt :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mazi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 zyxel prestige 600 series .. där är modem o router i samma.. jag har det . det är PERFEKT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg