bekic Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 tjena! vad heter eran skola?? min heter nybyggeskolan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 min gammla skola heter Glava skola min nya heter kyrkeby ska börja 7an :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 min heter lindåsskolan :) ska börja 6:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Min heter Nossebro Skola har börjat 7:an idag förut gick jag i bredöls skola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Ringsjöskolan. Börjar åttan nästa vecka, har i dagis-låg och mellanstadie gått på Edens Kristna Friskola. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Profilen, grabbar, profilen. Om ni nu vill att någon ska veta vad skolan heter, skriv i profilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg