Hoppa till innehåll

Warcraft 3 R Of Choas


Xats
 Dela

Rekommendera inlägg

på Banan: The Culling, banan med "Zombie Kriget" :o . Så råder jag dig att fixa så du kan träna Knights, tränar ett par stycken, sen stormar du in i staden å börjar slakta Zombies. Det går bara ut på att förstöra byggnaderna, vänta tills Villagerna blir zombies, sen döda dom.

 

PS låt inte Mal'Ganis få 100 zombies. För efter det anfaller han dig med Överstarka "Zombie of Mal'Ganis". Om han börjar närma sig 100 Zombies, anfall och döda han och hans medhjälpare. Det gör att han försvinner i några minuter. DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gissa92 förklarade korrekt...

För övrigt så heter han alltid Arthas.

Ett (lite morbidt) sätt är att dräpa folket innan dom blir Zombier så att man slipper slösa sina liv.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Skellington

Han heter inte Ahturs, han heter Arthas

 

Han heter alltid Arthas och har alltid hetat Arthas! <_< !!! Redigerat av Quazar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Eller fuska lite med odödlighets koden: whosyourdaddy

 

Eftersom jag är en riktig cheater på Warcraft III så ska jag tipsa dej om att om du slår in koden blir du odödlig och dödar alla på ett slag.Det är asenkelt att besegra Mal'Ganis då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kul e det? -.-

 

Iallfall, ta Arthas och gå åt ett håll. Gör ett par Knights och Rifle mans och gå åt ett annat.

Attackera sedan husen, ett hus med Arthas och ett med din arme. Döda byborna/zombisen som kommer fram och fortsätt så. När Mal'Ganis kommer fram, döda honom med Arthas light magi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...