forum Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 var för blir det ingen färg på tvn när jag kopplar grafik kortet till tvn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Varför ska du ha ett grafik-kort till teven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 14 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 nej jag menar att grafik kortet sitter i datorn och sen har man en slad från datorn till tvn ungefär som när man spelar tv spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 du har fel bildskärmsinställningar... kolla fliken inställningar i bildskärmsinställningar och knappen avancerat där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 funkar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 min kompis har samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 nu menar jag inte att allt löser sig om du klickar på avancerat... du får leta runt lite i avancerade bildskärmsinställningar, tryck på allt som heter alternativ eller liknande i bildskärmsinställningar > inställningar > avancerat. prova alla flikar. det finns inställningar där det står något med PAL och NTSC i en lista. ta något med PAL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 ok. har nu fåt igång färgen. men hur fixar man så det ej är så mycket flimer på tvn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 flimmer? det är bara när du kör från datorn eller? kolla kabeln men kanske viktigast scartadaptern (för jag gissar att du använder en sån..). annars kolla så allt sitter fast och hjälper inget, mixtra lite med samma inställningar som förut. bara det står PAL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.