Joko Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 njaa själv har man idrott me strängaste jympa lärarn i stan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jag har fotoframkallning!! Det är skitkul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Programering A :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag har Home Work Hour xD 6 timma i veckan xD men slutar dock 5 varje dag <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag har Foto/video/film det är jätte kul för man får göra egna filmer och ta lite kort med en "kamera" :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Vi fick bara välja melan sport, sport, sport, musik, sport, sport, sport, bild, sport, sport, läxhjälp. Så det blev bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_Lund Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 (redigerat) vi byter typ var 5 vecka lr ngt...men nu har jag syslöjd... Redigerat 5 November 2005 av J_Lund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Träslöjd. Samlad träslöjdstid: ca. 3h/vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 (redigerat) Jag börjar skolan imorn [EDIT] *** va dåligt :angry: (Har inge elevens val vad jag vet) Redigerat 6 November 2005 av Pontarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kurre Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jag har iallafall n/o ska bara säga att dom som går på norviken skola börja på n/o mvh kurre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 har imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Träslöjd. Samlad träslöjdstid: ca. 3h/vecka. Jo... h*lvetet är av trä.Vi har inga såna där kul saker som Arkeologi och film/kamera :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.