Gäst firedragon Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Det får inte vi <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Om man inte får ha brända skivor så betyder det ju att man inte får ha MP3 spelare heller. Det är ju samma sak som en bränd skiva. För i så fall måste man ju köpa en MP3 spelare med original musiken redan från fabriken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 @TheDarkElf Hehe kanske det, men vi får ha mp3spelare, fast inte brända skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 "Ni får ha mp3's och skivspelare på lektionerna när ni pluggar matte eller något annat, MEN ni får absolut inte ha den om nåt gör något praktiskt, t.ex håller på med pelarborren då jag ska kunna ropa på er om något skulle gå på tok." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 på vissa lektoner får vi det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Alla gånger alltså ! Vi brukar tillochmed få spela på stora cd-spelarn så alla hör ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Själv tycker jag det är irriterande med att personer har Mp3 och musik på lektionen. På lektioner ska man jobba och ja. Om musiken inte stör de andra i klassrummet skulle jag gå med på det. Men om vi ska ha föreläsning... Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.