Dark_samus Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 för de första så e marth en bög karaktär :angry: ;) (då menar jag BÖG) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 (redigerat) för de första så e marth en bög karaktär :angry: ;) (då menar jag BÖG) Nu tar väl du i lite väl....? :huh: Dem ända gubbarna som är kassa är Mewtwo, Pichu och Roy.... Resten är spelbara :P :kung: Young Links tacklingsattack är någorlunda bra i Sudden Death... Redigerat 9 September 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 (redigerat) för de första så e marth en bög karaktär :angry: ;) (då menar jag BÖG) Säg det sen när du blir 99-stockad av Ken. Redigerat 9 September 2005 av Triforceh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 för de första så e marth en bög karaktär :angry: ;) (då menar jag BÖG) de e väl sant......han har ju en %#( krona lr va de nu e på huvet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Och? Jag har då aldrig sett en bög med krona på huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Många här tycker att Young link är mycket bättre än den vanliga link..Vf jag har själv inte Y Link änu..skaffa spelet igår.Har han andra atacker eller e han snabbare på nått vis? Jag tycker helt klart han är bättre än Link men hade för mig att tier listan säger emot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg