Gäst 48893 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Vissa av mina simmar vill se spöken. Hur fixar man det? Jag har hört att de kommer om man har gravstenar på tomten. Och hur får man de då? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Ja vet inte om det funkar med en gravsten men ja vet att det funkar med en urna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Urna? Vad är det? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 typ som en vas tror jag :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Jaha den, jag tror inte att det funkar. Kan inte nån expert från Electronic Arts bara komma och skriva hur man gör i tråden?! Vet inte någon hur man ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Jag har ingen aning, på www.thesims.se finns det massor med the sims fans, dom kan svara dig. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 tack för tipset :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Om du vill se spöken så är det bara att döda någon i familjen,du kan t.ex. låta en gå ner i poolen och sen ta bort stegen,så simmar han runt där tills han dör!När man har fått en gravsten så är det bara att vänta jag,dödade en som jag hade RÅKAT adoptera sen några månader senare(jag hade varit på semester så det tar nog inte så mågna månader för er,om ni spelar mycket)så dök han upp i sängen som spöke jag tog kort på honom,men han försvann ganska fort! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 När en sim dör så blir det en urna, eller gravsten. Sätt urnan/gravstenen i huset och sörj dem ganska mycket. Sedan mitt i natten så kan man se dom vandra runt i huset. (Om man sätter urnan/krukan i huset så kommer spökena snabbare!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Alltså, själv har jag aldrig brytt mig om att fixa spöken men efter att ha läst igenom det på en guide kan jag komplettera lite. När en sim dör får du en urna/kors. Om du låter den stå där den är kommer inte spöket visa sig. Om du däremot flyttar den och/eller låter barnen gå och sparka på den, blir spöket argt och kan börja vandra runt hos dig. Men se upp, simmarna (särskilt åldringar) kan bli skrämda till döds av dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Till döds? Oh, j*vlar! Det viste jag inte om! Ska testa det nån gång... =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 (redigerat) Vissa av mina simmar vill se spöken. Hur fixar man det? Jag har hört att de kommer om man har gravstenar på tomten. Och hur får man de då? :unsure: Låt en sim dö, så att den får en urna(som en kruka/vas...) eller en gravsten rest över sig. Sedan på natten kommer spöket till den döda simmen att flyga runt p¨å tomten. Om du vill att din sim ska se spöket, väntar du tills spöket "flyger in" i en möbel(tex en stol, duschen mm) och låter simmen stå vid möbeln. Då hoppar spöket fram och skrämmer simmen! Redigerat 8 September 2005 av Rockin' Puppy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg