OmenChild Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Jag prövade det men jag har kommit på en annan sak du ska ta i hjäl en sim och sedan ska du ee den i källaren sörj och ganska mycke till slut så ska det komma upp en ruta där det står (när du trycker på grav stenen) Döds Ritual! då efter typ 3 dagar så kommer alla döda simar från hela kvarteret att sammlas runt huset att spöka varje vecka! Skit roligt. Men passa för vanligt vis dör gammlingar av det :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Jag prövade det men jag har kommit på en annan sak du ska ta i hjäl en sim och sedan ska du ee den i källaren sörj och ganska mycke till slut så ska det komma upp en ruta där det står (när du trycker på grav stenen) Döds Ritual! då efter typ 3 dagar så kommer alla döda simar från hela kvarteret att sammlas runt huset att spöka varje vecka! Skit roligt. Men passa för vanligt vis dör gammlingar av det :lol: :lol: GRYMT!!! HÄFTIGT!!! DET SKA JAG PROVA!! Men hur gör man källare har aldrig försökt men om jag ska göra det här moste jag veta exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 när man flyttar mycket på graven/urnan blir spökena argare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 (redigerat) Jag prövade det men jag har kommit på en annan sak du ska ta i hjäl en sim och sedan ska du ee den i källaren sörj och ganska mycke till slut så ska det komma upp en ruta där det står (när du trycker på grav stenen) Döds Ritual! då efter typ 3 dagar så kommer alla döda simar från hela kvarteret att sammlas runt huset att spöka varje vecka! Skit roligt. Men passa för vanligt vis dör gammlingar av det :lol: :lol: Jag har prövat din döds ritual har sörjit i 12 sims timmar men inget händer. Redigerat 28 Oktober 2005 av Gun Guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 (redigerat) Jag provade att göra en familj med två män, sen dödade jag den andra med hjälp av ett fusk. Sen har jag sörjt och flyttat på gravstenen men ingenting har hänt... än iaf. Förresten är detta ganska förvirrande, vissa säger att man bara ska vänta på att spöket dyker upp, medan andra säger att man ska sörja och flytta på gravstenen/urnan. Redigerat 1 November 2005 av 48893 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jag provade att göra en familj med två män, sen dödade jag den andra med hjälp av ett fusk. Sen har jag sörjt och flyttat på gravstenen men ingenting har hänt... än iaf. Förresten är detta ganska förvirrande, vissa säger att man bara ska vänta på att spöket dyker upp, medan andra säger att man ska sörja och flytta på gravstenen/urnan. Flytta in så många simmar som möjligt och döda de.... gör så om och om igen... Desto fler gravstenar desto mer ökar chansen att spökena kommer... Jag hade 32 gravstenar förut och det kom flera spöken varje kväll :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 (redigerat) Spökfestival :) Redigerat 13 November 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Haha ^^ Jag har däremot inte sett nåt spöke på mitt Sims =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg