Hoppa till innehåll

Efter Wind Temple..lr Va De Hetr


Paper Mario

Rekommendera inlägg

Om jag inte minns fel ska du fajtas mot sheena eller vad hon heter. Det gör du när du går ut ur templet. Hon joinar när du segrat och då skulle du till någon sjö. Minns inte vart det ligger men ganska bra gömt i en skog på världskartan. Väl där får du se en enhörning och Sheena berättar att ni ska tillbaks till vattenstället typ och göra en pakt där. Nu kanske det inte precis är så här men du ska till den sjön har jag för mig så testa där ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag inte minns fel ska du fajtas mot sheena eller vad hon heter. Det gör du när du går ut ur templet. Hon joinar när du segrat och då skulle du till någon sjö. Minns inte vart det ligger men ganska bra gömt i en skog på världskartan. Väl där får du se en enhörning och Sheena berättar att ni ska tillbaks till vattenstället typ och göra en pakt där. Nu kanske det inte precis är så här men du ska till den sjön har jag för mig så testa där ;)

 

Okej...jah har fightas mot henne.,..men hon joina inte..fast jah vann...

Jah vte var enhörnigsjön ligger så...okej jah går dit å kollar då ... men inget hände förut när jah var dä'r :huh: ... aja tack iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla....först villa jah ta mej över vattnet...men d funkade inte.. :huh:

Då stack jah ut och gick runt lite.. Då skulle jah ge mej av till wind grejen...nåra ruiner lr når...där mötte man en boss och sen så kom colettes farsa (ängeln) fram och sa några ord... när jah sen skulle gå ut kom d en tjej i lila o ville slåss...D gjorde vi..jah vann sen sprang hon därifrån och jah kunde gå ut..dom sa inte vart jah skulle sen :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla....först villa jah ta mej över vattnet...men d funkade inte.. :huh:

Då stack jah ut och gick runt lite.. Då skulle jah ge mej av till wind grejen...nåra ruiner lr når...där mötte man en boss och sen så kom colettes farsa (ängeln) fram och sa några ord... när jah sen skulle gå ut kom d en tjej i lila o ville slåss...D gjorde vi..jah vann sen sprang hon därifrån och jah kunde gå ut..dom sa inte vart jah skulle sen :blink:

 

prata med båten ! :D

 

du ska leta efter triforce chart ! det är 8 st !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, stack hon bara iväg... Det minns jag inte... Då ska du nog till en stad.det är typ broar till den. Du kanske har varit i den innan då men när du är där nu så är det demolerat (sprängt i princip) där möter du henne igen. Sedan får du nog ett litet hum om vart du ska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo... nu är det så att jag har avslöjat lite av spelet för jag tänkte att du var längre än du var :(. Mycket ledsen. Men ja, hon du möter, hon kommer att bli med i ditt lag snart (fast det är ganska uppenbart också? :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...