Arbiter Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Jag undrar om det är några som spelar nåt instrument. Själv spelar jag gitarr/elgitarr! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Saxofon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Har spelat gitarr men de va trökit så ja sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 jag ska börja spela elbas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Trumpet, trombon, en hyffsad del elbas, några ackord på gitarr (ska lära mig mer), nåt på synth/piano, trummor kan jag gott banka loss ibland på, sen ska jag även införskaffa i en melodica så snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Jag spelar Gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Jag har spelat gitarr i snart 4 år... Så ett litet tips till er som ska/vill börja spela ett instrument, ge inte upp!! Det är väldigt kul med musik!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Trumpet.. Ska försöka ge mig på en ventilbasun eller superbone snart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 skall försöka ge mej på nån jazzig grej med saxofonen snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 jag spelar trummor och har gjort det i 1 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.