Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Det funkar ändå inte! Jag testade att konfiguera för MSN Plus!, men Plus! fanns inte med i listan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 kolla så inte brandväggen stoppar nånting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Nej, det gör den inte. Kollade det innan jag skr3ev tråden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 oki... kan nog inte göra mer än att tipsa om http://mail.google.com/support?ctx=about prova att skriva in uppgifterna i ett mailprogram för att kolla om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Okey, det ska jag göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.