Nidorina Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Bagon, finns i Meteor Falls? Men vart ska man leta för att hitta den? Jag har letat där många gånger nu och jag hittar den inte :( Lite hjälp hur man hitter den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Bagon, finns i Meteor Falls? Men vart ska man leta för att hitta den? Jag har letat där många gånger nu och jag hittar den inte :( Lite hjälp hur man hitter den? jag vill veta med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Du måste gå rätt långt in i Meteor Falls. Har för mig att man måste ha surf.. Du måste gå upp eller ner för en stege, och leta sen där. De är inte så jättevanliga, så jag önskar lycka till. Jag har Salamance iaf, det är min starkaste, och favorit, pokemon. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 (redigerat) Jag brukar alltid hitta en i en grotta väldigt långt in, man får ett TM där har jag för mig. Fast den finns lite överallt, det är bara å leta. Och man måste ha både surf och waterfall. Redigerat 16 Augusti 2005 av ouagadougo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Man går in i metor falls,när du kommer till vattenfallet så åker du upp för det,leta runt lite när du kommer in i ett litet rum så åker du bara rakt fram(det finns ändå inget annat man kan göra)där finns TM 2 dragon claw,leta runt där TM:et ligger så hittar du bagon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nidorina Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 (redigerat) Åååh tack för alla svar :) Jag har nyss börjat om så det tar lite tid :bah: synd att man måste ha WaterFall? :o Det är ju sissta gymmet man kan använda det! Tar det tid att hitta Bagon är det svårt?? :unsure: Redigerat 16 Augusti 2005 av Nidorina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 nej det är inte svårt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Man hittar den ganska snabbt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nidorina Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Åååh vad bra :medieval: ska fånga en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Du måste ha surf o Waterfall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nidorina Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Du måste ha surf o Waterfall Jag vet.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Utvekla den till Salamence den äger då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg