neXo Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Bagon utvecklas till Shelgon på Lv 30 och Shelgon utvecklas till Salamence på Lv 50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nidorina Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 (redigerat) Ja, jag vill bara fånga en för att den ska utvecklas till Salamence den är bra! :evil: Redigerat 17 Augusti 2005 av Nidorina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Okey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Det är en tuff träning att ta den till level 50,så ha tålamod. Men det är värre med Dragonair och Pupitar,man måste träna upp dom till 55 för att dom ka utvecklas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Jag vet jag tränade upp Dragonair till Dragonite för någon månadsen......Men jag håller på att träna pupitar nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nidorina Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Okej kan man fånga Larvitar på Firered? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Japp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 VAr!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nidorina Skrivet 21 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Japp! Var? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 På Seven Island nere på ön glömt bort vad stället heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 jag fångade en bagon vid TM 02.. asså hur lätt som helst... först mötte jag en corbat lvl 40 sen en corbat lvl 35 sen bagon lvl 30... fångade den.. jag visste inte att han var där men var 50% säker.. för jag tror ni hade sagt att bagon var sällsynt och vid typ HM02.. men det var TM02 ni sa typ.. så jag tog en vild gissning att gå runt lite där :) och nu sitter jag här med en stolt Bagon :] och gick typ 7 steg där för att hitta Bagon.. för corbat sen corbat sen typ 4 steg så hitta jag bagon.. så första corbat 1steg andra corbat 2 steg sen bagon 4 steg = 7 steg.. tror jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Man fångar Larvitar i gräset på seven island....jag kollar vad stället heter.....det heter....öh.....Sevault Canyon! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg