Solex Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Hur klarar mn uppdraget där man ska förstöra 3 lastbilar på landningsbanan o sen förstöra 2 bilar som köra vid sidan av, med helikoptern? Är det nån som kan klara flygskolan åt mig? :) Vore skitbra om nån kundet det. :rolleyes: Nä, men man kan ju kopiera sin save fil, o sen skicka den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Vart är flyg skolan nån stans jag har letat men hittar inte bredvid öken militär basen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solex Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Nä, men det går att kopiera save-filen, sen skicka den till nån som kan ta över därifrån. Daah! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) Vart är flyg skolan nån stans jag har letat men hittar inte Se nedan där ligger Flygskolan på Grand Theft Auto San Andreas :) Redigerat 25 September 2006 av Grenade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag har nog vart där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Man måste köpa flygskolan man måste först klara den sista landen för att få den. Jag har några tips. Få alla brons stunt plan Få alla silver Hydra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Hur klarar mn uppdraget där man ska förstöra 3 lastbilar på landningsbanan o sen förstöra 2 bilar som köra vid sidan av, med helikoptern? Är det nån som kan klara flygskolan åt mig? :) Vore skitbra om nån kundet det. :rolleyes: Att det uppdraget ska vara så svårt :D när du ska spränga lastbilarna så är det bara att vinkla helikoptern lite och spamma raketer...typ. Bilarna är det bara att jaga med kulsprutan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg