Arbiter Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Vilken färg har du på din Multiplayer-gubbe? Själv har jag Steel/steel/red/steel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Grön är han :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Grön är snyggast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Helt röd gubbe med en stjärna på ryggen :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 (redigerat) En Elite som är White och Steel med ett helt Gult Champion märke [EDIT] Har bytt färg. Redigerat 28 Oktober 2005 av Elite Commander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 En som är röd och Steel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Hade en grön blå elite (asful) men nu har man ju en hel svart liten master chief som knallar runt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 En Elite som är Vit och Sage med ett helt Gult Champion märke man kan bara ha champion märke om man har varvat det har jag 1 och 2!!! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 (redigerat) Jaha tror du att jag ljuger n00b? [EDIT] Troligtvis äger jag dig... <_< [EDIT] Desen tyckte att jag hade stavat fel på äger Redigerat 28 Oktober 2005 av Elite Commander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jaha tror du att jag ljuger n00b? [EDIT] Troligtvis aeger jag dig... <_< Han sa inte att du ljög.. Och bara för att du tyvker du e så bra så behöver du inte gå oftopic.. Fresten så kan inte du stava äger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Långt tag sedan jag körde det.Men jag tror att min Master Chief var Steel/Svart. Jag har också en alien som har likadana färger som Master Chief. Jo,man kan faktiskt fixa en Alien också -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg