AidsCunt Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag har flera hundra nes spel på datorn. till konsolen har jag runt 20 spel eller nånting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 det låter kul vart fick du det ifrån jag laddade hem det nånstans, för det kör jag med emulator.det finns ju massa hackade versioner av super mario bros 1. det är altså super mario 1 fast nån har gjort mario till neger och fienderna i små K.K.K-dräkter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har 5 spel tror jag. Det ligger uppe på vinden :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 2 spel har jag bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har inte NES! Men jag skulle vilja ha det, själv har jag SNES. Det är ju oxå ganska bra, jag har kanske 8 spel eller nåt... zelda, mario kart, lejonkungen, donkey kong 3 m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 inga spel för att jag har ingen nes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wadjet Games Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag har flera hundra nes spel på datorn. till konsolen har jag runt 20 spel eller nånting. Det har jag med! Och bäst gillar jag (av de jag har):Super Mario Bros. Ice Climber och Tetris. Spel som jag vill ha: Donkey Kong Mario Bros. och The Legend of Zelda Jag är ny här, bara så ni vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Ja har ca 20st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg