rg_fuskare Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Skrivet 17 Augusti 2005 (redigerat) OK jag såg detta i en hemsida och tyckte att det var en bra idé att göra den här också. Det går till så här: Skriv en gubbe du vill slås med och vad han ska ha för attacker men ni nåste själv ha de attackerna på ert eget spel. macherna avgörs i DUELING ''COM vs COM'' sen säger jag vem som har vunnit och så vidare. Items som Coolers/Friezas space ship är inte tillåtna, sensu bean/leaf eller items somm fyller liv och energi är inte tilllåtna! ni får ta en attack två gånger t ex kamehameha X2 (kamehameha+kamehameha). matcherna avgörs i Cell Ring. Detta är min gubbe: Broly: Legendary Super Sayen Blaster Shell Gigantic Press Gigantic Meteor Hatret of Kakarot P.S ni får bara använda 7 items, tar en av dem mer än 1 rad så får ni ge upp en item! när 4 st har skrivit in sig så börgar vi. ??? vs ??? Rg_Fuskare (Broly)vs dark shadow (Vegeta) Cojjo (Goku) vs ??? ??? vs li shenlong (???) seme final: ??? vs ??? ??? vs ??? Final: ??? vs ??? vinnaren får 200 Fuska mynt! Redigerat 4 September 2005 av rg_fuskare
li shenlong Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 (redigerat) tar omega shenron :unsure: Redigerat 20 Augusti 2005 av li shenlong
li shenlong Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 eller nej nej jag tar son gokku som ska ha super sayan 4 2 10Xkamehameha dragon fist och fusion ssj4 (gogeta)
li shenlong Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 kom igen jag tar goku med ssj4 2st 10X kamehameha dragon fist och super spirit bmob och senzu bean
rg_fuskare Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 kom igen jag tar goku med ssj4 2st 10X kamehameha dragon fist och super spirit bmob och senzu bean du får inte välja sensu bean och sånt som fyller liv och energi sa jag inte det? :blink: och du kan inte välja Ssj 4 Gogeta och Dragon fist och allt det.!!!
rg_fuskare Skrivet 23 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Augusti 2005 kom igen folk registrera er!
Coojo Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 (redigerat) ok... jag tar son goku med breaktrough eller hur det nu stavas... Redigerat 28 Augusti 2005 av Coojo
rg_fuskare Skrivet 2 September 2005 Författare Rapport Skrivet 2 September 2005 kom igen va väntar ni på registrera er!!!
Rekommendera inlägg