Gäst Fatosh Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Skrivet 23 Augusti 2005 Rykten att det ska bli 8 pokemon filmer totalt, Fast sverige är lite sega nu eftersom filmerna kommer inte på bio. Så du får nog vänta minst 1 år till. Fast det är också rykten om att alla pokemon filmer kommer släppas samtidigt. 5:an handlar om latias och latios (Pokemon heroes) Sen ( Pokemon jirachi wish maker) Efter åt (Pokemon Deoxys nånting) Har sett alla, (Laddat hem) Citera
Gäst Fatosh Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Skrivet 23 Augusti 2005 Rykten att det ska bli 8 pokemon filmer totalt, Fast sverige är lite sega nu eftersom filmerna kommer inte på bio. Så du får nog vänta minst 1 år till. Fast det är också rykten om att alla pokemon filmer kommer släppas samtidigt. 5:an handlar om latias och latios (Pokemon heroes) Sen ( Pokemon jirachi wish maker) Efter åt (Pokemon Deoxys nånting) Har sett alla, (Laddat hem) Citera
Gäst Soffan Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Skrivet 26 Augusti 2005 0011 må tycka att det är barnsligt med Pokemon men han själv verkar fortfarande inte växt upp heller. Att förstå andras Åsikter om en sak är en sak som man verkligen kan sedan kalla sig för att ha växt upp. Själv tycker jag att filmerna är självklart inriktat mer åt de yngre barnen men självklart har man ett inre barn inom sig? Släppa ut det måste man någon gång och då kan man se på tecknat. Tittar självklart på gamla klassiker från Disney och eftersom Pokemon är Animé så tittar jag då jag vill. Men visst skulle jag gärna önska att Pokemon serierna kunde bli lite mer allvarligare och vara mer häftigare än de alla andra delar man sett. I alla fall så är filmerna de som är bäst. Spelen har ingen mening, man fångar pokemon, pokemon slåss och antingen vinner man eller förlorar. Jag skulle bli en aning glad om det skulle komma ett 3D rpg och det skulle vara en utmaning. Jaja. Det var allt för mig. //Krille Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 September 2005 Rapport Skrivet 2 September 2005 1.Du,Fatosh,du glömde Pokemon Mew and the Wave Guiding Hero Rukario!Det har kommit ut i Japan på bio. 2.Rowyn,det har redan kommit ut ett spel med utmaning: Pokemon Colloseum,både utmaning och 3D. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.