Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 (redigerat) Få se, vad har vi o vänta oss, en fet reincarnation av GanondorK.. det spelet är som windwaker, samma motor, båda usla. Twilight Princess verkar vara som vilket Zelda spel som helst. Nån onödig anledning o döda bossar.. Redigerat 20 Augusti 2005 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Få se, vad har vi o vänta oss, en fet reincarnation av GanondorK.. det spelet är som windwaker, samma motor, båda usla. Twilight Princess verkar vara som vilket Zelda spel som helst. Nån onödig anledning o döda bossar.. Skriv inte i trådar om du inte gillar ämnet! Nån borde varna dig! Jag hoppas att dom lägger till et multiplayer läge! Skulle bli skitglad då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 men ifal det var multiplayer vad skulle det kunna vara för multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Nae hoppas verkligen inte att de lägger till något multiplayer läge.. Det skulle vara så tråkigt, Zelda ska vara ett singelplayer spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Men Grozzer har du tänkt på att på ww fs & fsa så kan man spela multiplayer. Men håller igentligen med dej. Jag hadde köpt FS på tradera och när det äntligen kom så hadde spelet multiplayer. Hadde redan ALTTP till SNES. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Svin kul om det blir en multiplayer del! Det kanske kan likna multiplayer på Halo? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Ja det skulle faktiskt bli rätt kul. Ett sådant zelda multiplayer spel. Ågrar mej från förra inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Hoppas! Hoppas det kommer en multiplayer del! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Tycker oxå det skulle va kul, men jag tror inte att det kommer nått multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Men dom kanske gör det! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danie/50cent Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 jag fyller år i november synd att det kommer 2006.jag har vätat i 3 år nu.jag orkar inte vänt.men efter 3 extra produktions år så blir det nog ddet besta av alla :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megahunter Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 det kommer iallafal i år och jag har förhandsbokat det :gitarr: kommer bli skitkul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg