Paper Mario Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Kmr d nån??? = = :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 uppföljare hoppas jag inte att det kommer möjligtvis ett nytt Tales of spel (har klarat av det till SNES och till GC) sista bossen klarade jag med enbart lloyd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Kej... :P Har långt kvar i splelet men undrarade bara... Tycker d e bra.. Men d kanske slutar så d inte kan komma ett nytt..Läste i tidningen att d kmr ett tales of legendia... BLäää..** :) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 ToS var en succé i europa så ja, det kommer med 99% säkerhet ett till Tales of spel, men inte en uppföljare på Symphonia utan en fristående del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 KKej... D kanske e tales of legendia... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Jag hoppas verkligen att det kommer en uppföljare! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Japp!1 d e bra... jah undrar hur d kmr sluta:P e e snart på cd:2 tror jah..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Har snart klarat spelet! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Naajs :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Synd att det är slut snart! :( Men jag har alldrig spelat ett bättre spel!!! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Har klarat ut det. Det e lugnt det bästa gc spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Ja, det äger stort! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg