Hoppa till innehåll

Chatten...


Rekommendera inlägg

visst kan jag hålla med, men quakenet är en himla stor server och många namn är upptagna. fast då kan man sätta ut t.ex. | framför och efter.

 

dessutom kanske en del heter nåntannat i ett annat forum och det också har en chatt så kanske man har det namnet istället.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

Jag heter Milixi i chatten... och det är för jag heter Milixi nu när jag började Aq2 igen (som cs men bättre =)) så jag är inne i andra channels oxo så jag är typ inne i #pk.aq2 #mobsters #Fuska.se #Questionmark #wh00s #Mobileforce #dinclan #Wesside #fubar så det var alla men asså då vill jag ju heta Milixi så alla i dom channels vet att det är jag som brukar vara i den och den servern eller så dom har sett mig spela public så vill dom spela 1on1 så säger jag kom in på mirc.. så kommer dom in så heter jag typ Wish_Maker i mirc och han fattar inte vem jag är och väntar på Milixi typ.. och så om nån just börjat med mirc så är jag polare med han genom aq2, så tar han och kommer in på mirc och börja leta mig, då ska han ju inte typ bara se Wish_Maker utan Milixi så han vet att det är jag.. så om jag är afk så tar han och ser mitt namn och stannar i channeln så att när jag kommer tillbaka till datorn kanske från maten så är han i channeln så jag kan snacka med han..............

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför har vissa på fuska andra namn i chatten än vad dom har på forumet?! det är jobbigt för man vet inte vem dom är och så är det ju faktiskt fuskas chatt och inte nåt annat :angry: tex ragnaörk heter |No-Fear| och det kan man ju inte veta???  :unsure:

 

Det finns ingen regel som säger att man måste ha samma namn på chatten som i forumet.

 

Dessutom har du fått bra svar från Nico.

 

§ 1.11.

*låst*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...