Hoppa till innehåll

Mario Kart 64!


Basse
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...

Jag kan garantera dig att det finns mer. Kan du alla tio?

 

 

 

Ett fusk på DK´s bana så du tjänar nästan ett varv

 

yoshis valley...Hoppa över till en annan bana

 

star road. hoppa till vänster efter starten

 

Wario stadium...hoppa över väggen till vänster efter starten, det går även hoppa

över på andra ställen för att tjäna tid. Tex. tillbaka igen för att kunna sätta en varv tid på 4 sekunder

 

Hoppa på vänster från bron på princessans bana

 

gena i gräset på första banan

 

Hoppa över muren på Marios bana

 

Hoppa upp till banan ovanför på "cookie" någonting. En mörk bana Du ska hoppa upp innan cirkeln med alla stenar som kommer nedfarande

 

Grottan på "strand" banan

 

gena över sanden på sista banan i mushroomm cup eller ta tåg rälsen på eytt ställe

 

Moo mo farm...gena över mullvadarna =P (det räknas knappt)

 

En genväg på den ena "snö banan" som jag inte förstod

 

 

Det var tolv. Jag kan mer men kommer inte på fler. Det finns andra genvägar också... Som jag inte har förstått. De flesta genvägar är ju att gena över gräsplattar å dylikt.

 

ifall ni har några andra så skriv! :D

 

 

PS. Är det Supermario89 som jag har på MSN...som är medlem hos Växjö gamers?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo jag har dig på MSN ;)

men nu ska jag förklara för er vad en "shortcut" är

en shortcut är inte att använda en svamp över lite gräss eller ta någon annan inbygd genväg en shortcut är att utnyttja en bug i spelet resten räknas som "corner cutters" eller "prefered routs" och är alltså gjorda med vilja till skilnad från shortcuts

 

enligt www.mariokart64.com

 

How do we define shortcuts? Well, in this site it is considered some sort of glitch skipping quite a bit of the course (not a corner cutter or shortcuts which are intentionally in the game). Usually, they involve Lakitu placing you further up in the track, or jumping over some sort of barrier.

Redigerat av Supermario89
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...