WASD Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 hej, jag är på den ön där man ska döda fåglar & sammla 20 guld fjädrar, vad ska man göra med dom eller va ska man göra på den ön? om man ger dom till den gubben som ville ha dom så får man ju barar 100 pengar. om ni inte vet vilken ö jag menar är den i början av spelet & man kan sortera brev där också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 den ön heter Dragon rost island! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 ok, men vad ska man göra där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 (redigerat) Du ska prata med prinsen(kommer inte ihåg vad han heter). Sen ska du gå upp en våning sen ut med Medli.Henne ska du sen kasta upp på ett berg där ute. Sen ska du försöka komma upp, det gör du genom att klättra upp till ingången där ni kom in och ta en bombplanta och kasta på stenen som är där..Sen kan du nog klara resten själv.. EDIT:Glömde innan du tar bombplantan måste du ta vatten i flaskan och sen hälla på bombplantan.. Redigerat 19 Augusti 2005 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Du ska prata med prinsen(kommer inte ihåg vad han heter). Sen ska du gå upp en våning sen ut med Medli.Henne ska du sen kasta upp på ett berg där ute. Sen ska du försöka komma upp, det gör du genom att klättra upp till ingången där ni kom in och ta en bombplanta och kasta på stenen som är där..Sen kan du nog klara resten själv.. EDIT:Glömde innan du tar bombplantan måste du ta vatten i flaskan och sen hälla på bombplantan.. prinsen heter komali Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 jag visste att man skulle prata med en prins men var finns han ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark bäver Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 jag visste att man skulle prata med en prins men var finns han ^_^ På nedersta våningen i posthuset på dragon rost island finns det en gång som leder längre ner, gå in där. Där finns en dörr med en arg gubbe, gå in där. Där finns prinsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 (redigerat) jag går till en dörr längre in som det är en arg gubbe på så går man in där så är det en gubbe som sejer typ "jag är trött, jag vill inte prata nu" den ser ut såhär: http://saria.coolfreepage.com/images/tww/komali1.jpg det kanske är prinsen? jag sökte på komali i google & fick fram den EDIT: röd text på länk Redigerat 20 Augusti 2005 av mr COOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 jag går till en dörr längre in som det är en arg gubbe på så går man in där så är det en gubbe som sejer typ "jag är trött, jag vill inte prata nu" den ser ut såhär: http://saria.coolfreepage.com/images/tww/komali1.jpg det kanske är prinsen? jag sökte på komali i google & fick fram den EDIT: röd text på länk Länken funkade inte. Men sitter han och håller i en slags rund grej är det Prince Komali. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 jag går till en dörr längre in som det är en arg gubbe på så går man in där så är det en gubbe som sejer typ "jag är trött, jag vill inte prata nu" den ser ut såhär: http://saria.coolfreepage.com/images/tww/komali1.jpg det kanske är prinsen? jag sökte på komali i google & fick fram den EDIT: röd text på länk Det är väll en pärla han håller i eller? Jag menar inte att påpeka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 jag går till en dörr längre in som det är en arg gubbe på så går man in där så är det en gubbe som sejer typ "jag är trött, jag vill inte prata nu" den ser ut såhär: http://saria.coolfreepage.com/images/tww/komali1.jpg det kanske är prinsen? jag sökte på komali i google & fick fram den EDIT: röd text på länk Det är en av dom där kulorna man ska sätta på tre öar så god tower kommer upp! MAn får den när man klarat boosen :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 nu kolla jag på länken &den funka inte, dom har väl ändrat nått på länkens sida men han håller i nått konstigt klot iaf. & var möter man boosen? :P det ska ju vara bossen va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg