Hoppa till innehåll

Zelda

WASD

Rekommendera inlägg

nu funkar länken för mej också :wacko: men när man går in i vulkanen (tror jag) fasst där är en trasig bro, hur ska man koma över? eller ska jag fuska med min AR så att man har moon jump? (om det är vulkanen)(det finns bomb blommor som är tomma & en stor sten i vatten)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu funkar länken för mej också :wacko: men när man går in i vulkanen (tror jag) fasst där är en trasig bro, hur ska man koma över? eller ska jag fuska med min AR så att man har moon jump? (om det är vulkanen)(det finns bomb blommor som är tomma & en stor sten i vatten)

Om du inte fattat det rätt kan du börja med att trycka på Start... Gå ner på en Empty Bottle och tryck sedan på "Y" Sen går du till närmaste vattnet och trycker på "Y"... Då får du vatten i Empty Bottle... Häll sedan ut det på dem uttorkade bladen eller vad det nu är precis när du kom in där du är.. Sen växer det bomber som du sedan ska kasta på stenen som är ivägen för vattnet... Sedan så är det bara att simma över.. Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har ingen empty bottle, men jag har en AR :D så jag fuskar mej till en. tack för hjlälpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...