WASD Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 1. jag har en ar & har gort så att jag har fått deoxys & mew, men dom lyder aldrig! en gång somnade mew utan anledning, det går inte heller att byta över dom med link kabel 2. med min ar har jag gort så att jag har Eon ticket på ruby, vad ska man göra med den på ruby?
xylo Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 1. jag har en ar & har gort så att jag har fått deoxys & mew, men dom lyder aldrig! en gång somnade mew utan anledning, det går inte heller att byta över dom med link kabel 2. med min ar har jag gort så att jag har Eon ticket på ruby, vad ska man göra med den på ruby? 1.Om du har klarat alla gym så borde dom lyda. 2. Du ska gå till färjan med eon ticket och sen kommer du till den ön! Lite speculationer.
WASD Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 men den färjan finns väl inte på Ruby?
xylo Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 Jo den som går mellan lilicove och slateport!
Raffed Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 men man måsteha klarat ligan om man ska åka den!
Rekommendera inlägg