Gäst VLAD_1 Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 under helgen höll jag på att göra en massa runescapegrejer!!! sen kom jag på att göra en "Runescape 2 stat changer" och jag lyckades :cool: om det är någon som vill ha sina stats ändrade så pm:a mig!!! så här ska ditt pm se ut!!! :::::::::::::::::::::::::::::: Ämne:RUNESCAPE2SC Dina nuvarande stats Statsen som du vill ha Ditt användarnamn: Ditt Lösen: :::::::::::::::::::::::::::::: Kom ihåg!!! det är bara till detta runescape http://www.runescape.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Ditt lösen!? Jag tror knappast nån går med på detta. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VLAD_1 Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 jag måste ju logga in på den gubben och hacka statsen!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Okej RaDiVaX hejsanhoppsan123 nöjd? när du endå håller på kan du hacka min mamma -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 öhm radivax var det dit riktiga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 nej jag är inte dum -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 lol noob ingen går på det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 (redigerat) Okej RaDiVaX hejsanhoppsan123 nöjd? när du endå håller på kan du hacka min mamma -.- Inte på mej heller fungerar det! :rolleyes: Redigerat 20 Augusti 2005 av =Quit= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Men alltså... Scamming är det som ligger ännu lägre en macroing och speciellt scammers med Jack Russel Terriers och noob scams. Lol! "Jag bara satt och pillade och råkade trycka in CTRL + A då fick jag en fungerande status changer till RuneScape. Den funkar också! Inget arbete ligger bakom eller nånnting!" <--- LOL! W00tish PS. Du kommer nog att få en massa PM från spelare som gör lvl 3 chars bara för att testa om det stämmer, alltså kan du inte tjäna mycket på detta scam! Om du verkligen vill scamma (n00b!) så satsa på lite mer avancerade scams.... DS (Children! Never try this at home! All actors on the forum is over or exact 18 years old proof of age can be found on...........) <---- ^_^ :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 nej jag är inte dum -.- Inte är du riktigt säker ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Scam~ Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg