hyldran0 Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 (redigerat) hej här är två tips. Hur man gör ultra-start. Alla kan väll special start om inte så i början där det står ska du tryck på a efter så 3...2...1 a. och ultra start sku du var 2 spelare och välj vad som hälst OBS! man måste vara i samma bil. och så står det 3...2...1 och sen ska båda trycka a samtidigt. special gost: Du ska köra time troal och köra en bana två gånger sen kör du samma bana igen och så kommer du ha en motståndare (Special Gost) OBS! Du får inte stänga av game-cubet mellan den andra och sista gången. Om du vill att jag ska skriva fler tips så kontakta mig via pm eller MSN. Redigerat 19 Augusti 2005 av hyldran0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Jag tror de flesta redan vet de där så kallade "tipsen". Jag tycker också att du borde koncentrera dig på stavningen, det är jobbigt att läsa vad du skriver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 e så j*vla trött på alla noobs som säger att de kan spela mkdd, f*n det blir svårt att hitta nån som inte viste det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 e så j*vla trött på alla noobs som säger att de kan spela mkdd, f*n det blir svårt att hitta nån som inte viste det. Vad du verkar självsäker då! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 1.Double dash heter det. 2.Man får Staff ghost om man slår en viss tid i en bana, int nått om att man ska köra en bana ett visst antal gånger . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 e så j*vla trött på alla noobs som säger att de kan spela mkdd, f*n det blir svårt att hitta nån som inte viste det. är ju ingen noob som du i allafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 e så j*vla trött på alla noobs som säger att de kan spela mkdd, f*n det blir svårt att hitta nån som inte viste det. Lägg ner, supermario89! En fråga: Hur vet man vilken tid man ska slå för att få ghosten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 e så j*vla trött på alla noobs som säger att de kan spela mkdd, f*n det blir svårt att hitta nån som inte viste det. Du är 100 gånger mer noob än jag LOSER! :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 ganska skoj med noobs som tror att de är bättre än mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Du lille bäbi, kom ihåg att byta blöjan! :bah: :lol: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Du tror att du är rolig, men du beter dig som en 5 dagars bäbi! :lol: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg