the jedi Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Är Fable värt att köpa? Vad tycker ni? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Jodå, det är ett fins spel. Många olika saker man kan göra. Det är nästan som i verkligheten. Jag testade det för någon månad sedan och fastnade direkt. Jag vet inte hur lång storyn är eftersom jag inte klarat det men med allt runtomkring måste det kunna bli väldigt många speltimmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Jag har hört att det är ett väldigt kort spel? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Jag har hört motsatsen... Fable verkar vara ett väldigt bra spel som vara länge.. Jag har läst ganska många recensioner till det och bestämt mej för att jag ska köpa det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Har det någon handling? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Fable e ca 10-15 h speltid första gången....helt klart värt att köpa för man kan lätt köra om det många ggr... helt klart 10/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 fable suger typ jag klara ut det på en dag och sen blev det tråkit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 24 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Vad är negativt och vad är positivt med spelet? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Det finns mycket att göra om man vill testa allt. Går man rakt genom spelet med snabbaste vägen kan det kanske bli tråkigt. Men det finns massor med extra uppdrag man kan göra. Som tex att skaffa en tjej, gifta sig och skaffa hus :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Jag är fortfarande osäker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 jag skulle ha köpt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 jag vet inte om jag ska köpa det det värkar ju nästan som wow fasst till xbox :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg