Gäst ymphinorx Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Har det någon handling? :unsure: Man går på en skola för hjältar och när man blir vuxen kan man börja göra uppdrag åt folk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Ska nog inte köpa Fable. Men tack för hjälpen! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Jo, det ska du visst (:D).. Fable är det jag kommer minnas när jag plockar fram min kära Box om ett tag. Realtids fantasi där allting bygger på hur du uppför dig. Jag klarade spelet på ungefär 8-9 timmar första gången, då blev jag besviken. Sen spelade jag om det som lite ondare, och gjorde saker jag inte gör i riktiga livet (I och för sig så springer jag inte runt med långsvärd och hugger huvet av banditer och är jättesnäll heller), och tyckte det var mycket roligare. Nu har jag ca spelat om det, tja, jag tror jag är uppe i iallafall 17-18 gånger, och har 4-5 filer jag spelar seriöst på. Ska dra om det en gång till snart, för säkerhetsskull. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 30 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Jo, det ska du visst (:D).. Fable är det jag kommer minnas när jag plockar fram min kära Box om ett tag. Realtids fantasi där allting bygger på hur du uppför dig. Jag klarade spelet på ungefär 8-9 timmar första gången, då blev jag besviken. Sen spelade jag om det som lite ondare, och gjorde saker jag inte gör i riktiga livet (I och för sig så springer jag inte runt med långsvärd och hugger huvet av banditer och är jättesnäll heller), och tyckte det var mycket roligare. Nu har jag ca spelat om det, tja, jag tror jag är uppe i iallafall 17-18 gånger, och har 4-5 filer jag spelar seriöst på. Ska dra om det en gång till snart, för säkerhetsskull. Verkar kul att man kan köra om det så många gånger! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Det är ju det hela spelet går ut på, egentligen. Att man ska upptäcka alla dolda funktioner ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Vaddå dolda funktioner??? Hur menar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Köra om spel å försöka hitta bonusbanor/sidequests osv. å saker man inte gjorde första å kanske andra gången man körde ett spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Kanske ska köpa i allafall. Vilken åldersgräns är det? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 16+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Köra om spel å försöka hitta bonusbanor/sidequests osv. å saker man inte gjorde första å kanske andra gången man körde ett spel Man kan bousta som f*n, också. >>>> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 16+ Innehåller spelet mycket blod? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Inget alls ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg