Denkan Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 hur lägger man till vilka spel man har <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Du går in på www.fuska.se och trycker på något spel alltså dår man ser på fusken och sen tryck på jag är ägare av detta spel! Lätt va! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 det går inte att logga in på fuska.se det står bara fel användar namn eller lösenord fast de e rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 logga in här på forumet då, och ta Gå till fuska.se högst upp till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 så är det för mig också ibland men jag brukar klicka glömt lösen ord gå in på mailen läsa brevet och sen prova igen så brukar det gå. Nu när jag anväder en data men olika konton behöver jag aldrig logga ut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.