Krabby Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 jag skulle gärna vilja ha hjälp med hur man löser power plant mysteriet och hur ska man fiska upp den dära saken som team rocket snubben gömde i vattnet i misstys gym?!?!?!?!?!?!? :huh: snälla hjälp mig!!!!!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 i mistys gym finns det en in ringad 4 kan mellan bryggorna som har 4 rutor, non stanns där finns den, man ska bara trycka på A frammför den tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 jag tror det var uppe i vänstra hörnet i lilla fyrkanten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gumonk Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 du behöver inte fiska upp den räcker med att gå runt där och tryck "a" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 bara tryck på a knappen lite överallt så hittar du den tillslut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg