Mikael Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Det kommer massor med säsonger, det dör inte förrän huvudpersonerna säger upp sig, och dessvärre kommer inte slutet nångång! Tyvärr! Det är väl klart att Lost kommer att sluta någon gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Det står olika antal avsnitt i olika tidningar (om TV-program). Vissa säger 25, andra 24 och resten 22. Det vanligaste är nog 22. Nu är det väl del 19? 20? Lost låter nästan som spelet Pikmin :) Man kan bara älska eller hata den. (Älskar Lost och hatar Pikmin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 min favvo kille e boone..men han dog i förra ansnitte.. :( men då blir de nog sawyer(Stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Själv tycker jag att såna här amerikanska uhmm ähh...vad heter det, serier. Skulle nog inte slösa min tid på att sitta framför TV'en och kolla på Lost även om jag fick betalt får det. (Beror på summan) På en skala till 0-10 skulle jag nog säga 11... Ge mig en hundring så kanske jag kan kolla på ett avsnitt, om ja kan hålla mig vaken. skulle nog hellre kolla på "Noddy" som kommer på morgonen på TV3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Min favvo gubbe där e han Som ska va Sam på Saganomringen :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Grymt bra serie... Mystik och nutid. En skön bladning för TV/Film. Följer den nu, missade några delar i början av serien. Men nu när jag börjat se på den så älskar jag den >.<' Jag har ingen favvo person i serien. Tycker om allihopa! Alla är grymt duktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.