the jedi Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Jag tycker du ska köpa starwars battlefront! Eller vänta på tvåan(längtar så förbaskat tills tvåan kommer!)! :) Nu menar jag filkar664. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Håll er till tråden och börja inte snacka spel :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 det kostar 999kr!! det är ultra billgt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 det kostar 999kr!! det är ultra billgt!! Menar du en X-box? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 det kostar 999kr!! det är ultra billgt!! Det kan det en Xbox mycket väl kosta. Jag har sett en för 899 kr, ett erbjudande som varade i några dagar i en affär här i närheten. Den skulle lägga ner så dom sålde ut. Synd att du missade det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 det kostar 999kr!! det är ultra billgt!! Var X-boxen NY? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Javisst var den det. Håll ögonen öppna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Det e nästan omöjligt att hitta ett Xbox under 1000 kr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg