Worldofwarcraft Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Hej jag ska innom kort göra en wow film , jag har använt mig av fraps, fast gratisverisionen filmar bara 30 sek ? <_< ifall nån kan hjälpa mig att hitta ett bra screen recorder program som är gratis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 var laddade du ner fraps skulle vara kul och ha det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 var laddade du ner fraps skulle vara kul och ha det http://www.fraps.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 ett tips...vikken lvl e du i? Du ska vara typ 50-60 för att göra filmer, liksom kul när en lvl 25 pvp:ar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Det går alltid bra med låg lvl också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 ett tips...vikken lvl e du i? Du ska vara typ 50-60 för att göra filmer, liksom kul när en lvl 25 pvp:ar? /signed inget roligt att se en levl 25 göra skräpdmg, hellre kollar jag på 60's som crittar flera tusen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 skönast är det ju och se en guild som dödar onyxia :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Han kanske inte pvpar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 LOL, ofta man gör filmer där man bara slåss mot mobs när man är 25 ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 han kanske inte pvpar? Men d har inte med saken att göra, d e ändå inte kul att se en lvl 25 döda lite moster... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Du kanske inte tycker det? Han kanske visar hur lvl 25 ska lvla, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Dessutom har han inte sagt vilken lv han var så ni får väl lugna er lite och skaffa fakta innan ni hakkar på han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg