NanoBot|E Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Vilka artister/grupper tycker ni är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 jag tycker att Ali G är asbra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 AC/DC, Van Halen, Evanescence, Iron Maiden, Per Gessle, Scorpions, Queen och (gyllene tider) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 asså det finns många bra låtar fast jag lysnar inte på någon speciel artist fast om jag måste så blir det nog Outlandish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Michael jackson 4 life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 The beatles är bra :P men tycker inte dom är dom bästa men du sa aldrig att man skulle säga vilka man tycker är bäst plus att jag inte vet vilka jag tycker är bäst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Gillar Linkin Park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Fanns det inte redan en sån här tråd? Men jag gillar red hot chili peppers och hammerfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Linkin Park, Korn, P.O.D , Rammstein och Limp Bizkit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 iron maiden,metallica,judas priest,black sabbath,guns n´roses och nåra till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Evanecence,Outlandish,Sean Paul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Arch Enemy Apocalyptica Slipknot KoRn Metallica Black Sabbath System Of A Down Cradle Of Filth Children Of Bodom Disturbed Force Of Evil In Flames Iron Maiden Earth Crisis Dimmu Borgir Rammstein Alice Cooper Ozzy Ousborne Rob Zombie White Zombie The Prodigy Orka rabbla upp mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.