Gäst firedragon Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Innebandy äger! Mer än det kan jag icke säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Det finns nog en anledning till att innebandy är känd som en mes-sport i Sverige. Ja, och innebandy är en riktigt tråkig sport att se på. Om man slår lite på klubban så blåser de av, haha, lika vid lite hårdare kroppskontakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Det finns nog en anledning till att innebandy är känd som en mes-sport i Sverige. Så det är alltså bättre att ha samma nivå som tex hockey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Nej, vem har sagt det? Jag har snackat med en kompis som har spelat innebandy länge, han tycker att det inte borde vara så mesigt, han säger att domaren blåser av hela tiden för minsta lilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Jag tycker innebandy är både roligt att spela och se på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Det är roligare att spela med några kompisar, ute på gatan kanske, då har man inga speciella regler. Det blir då inte många avblåsningar, och därmed roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Kan för alla innebandyspelare(rätt?) tipsa om hemsidan www.floorballplayers.com .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Vi börjar innebandyn idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Innebandy är ju riktigt kul jag har en egen klubba hemma. fast en kompis säger att man kan köpa ett par slags gummi dobbar som man sätter i ett par små hål längst ner... är detta sant O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Heh jag har spelat innebandy i 5 år :) Har absolut inga planer på att sluta :) Komm nyligen med i slut utagningarna till skånelaget :) Sådeså ! Egentligen skulle man ordna ett lag med fuska.se spelare för alla ni verkar ju vara så ba enligt er sjelva jalla fall ! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Äre någon som är medlem på floorballplayers.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 innebandy äger tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.