Foxyrock Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 om någon vill vara i ett team med mig på the matrix online så säg bara till eller adda mig på spelet. ni ska hellst inte vara för hög lvl om ni nu inte vill göra skitenkla uppdrag för jag är lvl 9 och om ni är över lvl 14 tror jag det blir lite enkelt men om det inte gör nåt så får ni vara med ändå. adda mig på matrix online och säg till mig så kan vi göra ett mission så fort ni har tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 det står ju inte vad du heter? jag spelar inte men skriv ditt namn så att andra kan adda dej ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asreill Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 kostar det i månaden ? ,, är det kul ? och vad är max level ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.