Gäst Krille 34 Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Vi har fått en läxa om Albert Einstein. Kan någon ge mig lite ELLER mycket fakta om honom. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 kolla på Google, det funkar nästan alltid (fasst man kan nästan kalla det för fusk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 kolla på Google, det funkar nästan alltid (fasst man kan nästan kalla det för fusk) Vi fick kolla för läraren. Men jag undrar om någon visste något som kanske inte stod på hemsidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Här finns det fakta: http://susning.nu/Albert_Einstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 www.justfuckinggoogleit.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Här finns det fakta: http://susning.nu/Albert_Einstein tack :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 www.mvgplus.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbro Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Albert gillar ni han eller??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 (redigerat) Kolla noggrannare ;) Ämnet är Skola. Och man vill veta mer om en viss känd person. Det ska vara i en läxa. Resultat: Man ska göra något typ av skolprojekt om den personen. Kommentar: Ya see. Redigerat 19 September 2005 av The heroin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbro Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 ja men en då många kan svara på din fråga då borde dom ha npt inttrese Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Albert Einstein bodde i Hamburg är det jag vet i alla fall. ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Det ända jag vet om honom är att han var smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.