Hoppa till innehåll

The Sims2 Snart Kommer Nytt Spel


Vader
 Dela

Rekommendera inlägg

Nej, det är ju sådär ibörjan... Så var det för mig också..

 

Men Vader ja det kommer nog bli skoj men jag ska nog inte köpa det :( , köper nästa istället! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag har kollat det kommar ut ett nytt The sims 2007 det ska man kunna ha djur och Resa på semester i Alperna eller på annat ställe det låter skit Roligt. Om ni undrar hur jag vet allt så har jag en nära kontakt som jobbar med dom och bröt mot lagen så! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Arbetsliv :huh: Låter kul.. ;P Kom ihåg nu! Expansion betyder samma sak fast ,med "uppdateringar". Så alla saker man kan göra i nattliv kommer man nästan kunna göra i arbetsliv. A_2004 haha det låter ju as najs!

 

EDIT:Efter som att dem som inte är medlem på www.thesims2.se inte kan läsa om jag ger er länken så postar jag här.

 

 

Jag har försökt översätta från snootysims.com - så gott det går. Vad nästa expansion THE SIMS 2 BUSINESSLIFE (AFFÄRSLIV PÅ SVENSKA?) Kommer att handla om:

 

Gör din Sim från fattiglapp till ett rikt troll medans de skapar sina egna affärer genom att skapa egna affärer, resturanger, nattklubbar, och andra spekulationer. Din Sim kan designa sin egen affär för att locka de bästa kunderna, skapa varor efter deras efterfrågan, och även anställa personal medans din affär växer från en liten affär till ett framgångsrikt välde!

 

Nu kan Simamrna jobba hemifrån via internet och sälja varor där igenom eller skapa sina egna tegelbyggda äffärer i City. Designa affären för att locka de bästa kunderna och skapa de bästa varorna efter deras efterfrågan. Sälj tavlor, möbler, böcker, musik, kläder, mat eller sköt om din alldeles egna nattklubb eller resturang!

 

Du kan hyra eller äga en mark till din Sim, eller öppna upp en affärside i Simmens egna hem. Du kan anställa stadsborna som personal och sköta din egen affär för att få in pengar. Välj själv vad du vill sälja och sätt egna priser på varorna. Dekorera din alldeles egna drömaffär. Uppmuntra dina kunder att köpa med befodran. Träna din personal och expandera till åtskilliga affärer! Eller låt din Sim bara sitta hemma och låta pengarna rulla in medans de sköts om från håll. Låt affärerna gå vidare från generation till generation, låt din Sims barn ärva affären efter dig!

 

Förena tiden nu när din Sim kan gå till City-markerna, klockan fortsätter att ticka. Detta låter din Sim skapa skickligheter på dessa affärs-marker, då kan du sova där, och tillåter även att olyckor kan hända när som helst, var som helst!

 

Det är fortfarande osäkert om din Sim kommer att kunna skapa sina egna varor för affären, men här är iallafall lite info om det:

 

SKAPA VAROR: Din Sim har nu nya talanger som dom kan utveckla för att skapa nya object att använda, sälja eller som gåvor. Mixtra och trixa lite för skojs skull och få in lite extra pengar. Eller bli en mästare, stöd din familj hemifrån och skaffa affärer med vackra och extrema nya object din Sim kommer att älska. Använd objecten med dina egna namn, regist-texter, och strukturer. Sen kan du spara dina "recept" för att låta din Sim ekelt kunna göra om dom igen och igen! Simmarna kommer att veta vilka som skapat objecten och om dom gillar dem, kan dom skapa en relation med den Simmen.

 

Tjäna miljontals Simdaler till din Sim online när ett object din Sim har skapat är nerladdad i City, då får din Sim en förmögenhet! En del Simmar kan bli otroligt förmögna, även berömda.

 

För första gången kan din Sim skapa egna möbler, dekorationer, och även deras egna kläder. Ta dom från nybörjare till skickliga mästare genom att skapa upp deras kreativa händigheter att skapa unika varor. Simmarnas framgång kan resultera i fler kunder och extra belöningar för deras kreativa projekt. Se på medans deras affärsvins publiceras, påverkar andra Simmar och kan begära miljoner Simdaler för deras prisvärda mästerverk!

 

Din Sim kan skapa och göra helt otroliga saker när dom blir inspirerade. Inspirerade Simmar kan skapa speciella object med värdefull skicklighet som förlänger deras liv, hjälper dom med relationer, och ger dom speciella möjligheter. Inspirera din Sim genom att visa dom otroliga object, snappa upp med Mäster Lärare, förmedla, och andra strategier.

 

Använd de nya objecten din Sim kan skapa för att ge gåvor, som komemr att bygga relationer och skapa speciella minnen.

 

Framtränd din Sims talanger för att ta dem från "grejare" till mästare, eller inspirera dom att skapa enastående specialtillverkade saker som brinar fram de stora Simalerna. Kommer de att gå från att va fattiglapp till rika troll, och börja leva ett liv i lyx?

 

Tänk dig att i nästa Sims-expansionsspel kan dina simmar skapa egna object till deras affärer.

 

Valmöjligheter av Object:

Avancerade målningar

Parmyf/Ljus

Pottor

Robotar

Glas-skulpturer

Smink/Frisyrer

Tatueringar

Grönskaer/Frukter/Blommor

Träsaker

Skulpturer

Dataprogram

Ny Mat

Weaving(=?)

Kläder

Fotografier

Källa:www.thesims2.se

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...