Shadow of Darkness Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Skrivet 13 Januari 2004 Jag har instalerat GTA 2 när jag försöker spela det står det följande : Grand Theft Auto 2 TAKE2interactive -------------------------------------------------------------------------------- Beskrivning av problemet: Grand Theft Auto 2 har ett känt kompatibilitetsproblem med den här versionen av Windows. Om du vill ha en uppdatering som är kompatibel med den här versionen av Windows kontaktar du TAKE2interactive. Kontaktinformation: TAKE2interactives webbplats: http://www.take2games.com Citera
Ferrie Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Skrivet 13 Januari 2004 Du måste nog uppdatera Windows, har du gått in på take2's läng o letat efter uppdateringar? Citera
torsktrynet Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 nej,nej du ska högerklicka på gtafilen och välja egenskaper, sen går du in på kompatibilitet och väljer kör det här programmet i kompatibilitet för t.ex windows 98, då funkar det Citera
Ferrie Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Ja kanske var det så. Hade ett liknande problem någon gång när jag skulle köra Gta 2. Hehe, det va ganska länge sedan :P Citera
Shadow of Darkness Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2004 nej,nej du ska högerklicka på gtafilen och välja egenskaper, sen går du in på kompatibilitet och väljer kör det här programmet i kompatibilitet för t.ex windows 98, då funkar dettack så mycket det var snällt av er ps.ska ge Admin 10 poäng för att jag kopierade Citera
Gäst Golden Star Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Skrivet 15 Januari 2004 KAN NI NÅGRA FUSK TILL gta 2? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.