KazeN Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Skrivet 24 Augusti 2005 Pinna Park är nöjesfältet. Yoshi kan inte användas förrän du har klarat fjärde episoden där. Det kan vara det som är problemet. (Ingången dit är i nordvästra delfino plaza)
Gäst The heroin Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Skrivet 24 Augusti 2005 (redigerat) Jupp, gå till ingången för Ricco Harbor och skåda österut. Du ser något rött. Ta dig dit och hoppla! Ner i kanonen, som det röda är. Iväg! Nu är du på Pinna Park, den berömda nöjeparken som är en egen ö. Du måste klara Pinna Park till period 4, sen kan du försöka dig på sista perioden i Ricco Harbor. Redigerat 24 Augusti 2005 av The heroin
ouagadougo Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Skrivet 24 Augusti 2005 Kanske lite off Topic, men jag undrar: Hur många shines finns det totalt? Det måste ju finnas massor med hemliga.
Mikael Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Enligt Club Nintendo så är det i klass med Super Mario 64.
Gäst The heroin Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 120 var det. Men man behöver bara 50 för att klara spelet (fast då gäller det att hitta rätta sun sprites)
Mikael Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Tack för hjälpen, har klarat det där nu... Nu behöver jag lite hjälp med Gelato Beach, Episode 2: Mirror Madness! Tilt, Slam, Bam! Man ska ju spruta vatten på de där "figurerna", men vad ska man göra sedan?
Shadowbeing Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 (redigerat) Du ska spruta så att dem bara har ett ben kvar på plattformen typ,, Så att dem är vid kanten i stort sätt,,, Sedan ska du göra markduns på motsatta sida,,,(inte så noggrant) Redigerat 25 Augusti 2005 av Petey Piranha
Mikael Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Aha, det hade jag ingen aning om... Tackar.
Mikael Skrivet 26 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Augusti 2005 Behöver lite hjälp igen. Är i Pinna Park, Episode 5: The Runaway Ferris Wheel. Man ska ju upp till den där "figuren" med elektriskt skal, jag antar att man ska gå till baksidan där det är massor av "galler-ställningar", men jag vet inte hur man ska klättra där. Tack på förhand.
Mikael Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Augusti 2005 Behöver lite hjälp igen. Är i Pinna Park, Episode 5: The Runaway Ferris Wheel. Man ska ju upp till den där "figuren" med elektriskt skal, jag antar att man ska gå till baksidan där det är massor av "galler-ställningar", men jag vet inte hur man ska klättra där. Tack på förhand.
Rekommendera inlägg