Mikael Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Augusti 2005 Kan inte någon hjälpa lite?
KazeN Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Skrivet 27 Augusti 2005 Ehh, jaa... du ska typ spruta med din fludd i början på dom rutade sakerna till klättergrejjen. Alltså, det är svårt att förklara. Testa runt lite så klarar du det snart. Tänk på att du kan göra vägghopp och sväva med din fludd som gör att du kan ta dig till många ställen.
ouagadougo Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Skrivet 27 Augusti 2005 Har för mig att det fanns nån väg som man egentligen inte skulle ta upp dit, typ man hoppar upp på piratskeppet och flyger med fludd därifrån till rätt ställe. Det är lite svårt att förklara, som sagt, men prova dig fram, det är drygt att komma upp där.
Gäst The heroin Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 Jag använde klättringställningen på baksidan. Klättra så långt du kan. Tar det stopp, får du pröva andra vägar. Stopp där också? Jo, stå kvar (hänga är väl ett bättre ord) och spruta på olika ställningar så att de vänder, vrider och ändrar sig för en stund. Klättra snabbt på dem och fortsätt till fast ställning. Fortsätt så tills du når toppen. Du kommer säkert trilla ett antal gånger innan du behärskar vägen. Lycka till.
Gäst The heroin Skrivet 3 September 2005 Rapport Skrivet 3 September 2005 (redigerat) Om du inte vet, så behöver du inte skriva. Det finns regler för det, det vill säga att man försöker samla rank och mynt genom att skriva inlägg. Mikael verkar inte svara, så han/hon är väl nöjd. Då behöver man inte dra upp ämnet. Okej? Då vet du det till nästa gång. Redigerat 3 September 2005 av The heroin
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Skrivet 3 September 2005 Om du inte vet, så behöver du inte skriva. Det finns regler för det, det vill säga att man försöker samla rank och mynt genom att skriva inlägg. Mikael verkar inte svara, så han/hon är väl nöjd. Då behöver man inte dra upp ämnet. Okej? Då vet du det till nästa gång. Bra sagt. :)
Shadowbeing Skrivet 4 September 2005 Rapport Skrivet 4 September 2005 Har för mig att det fanns nån väg som man egentligen inte skulle ta upp dit, typ man hoppar upp på piratskeppet och flyger med fludd därifrån till rätt ställe. Det är lite svårt att förklara, som sagt, men prova dig fram, det är drygt att komma upp där. Ja, jag lyckades med någon dum väg från plattformen högst uppe, alltså där det fanns ett rött mynt på episode 3... :kung: Jag behärskade inte klätterställningen :zzz:
Rekommendera inlägg