SwedenRockz Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Älska fotboll bandet är inte för att man älskar fotboll. Det är för att stödja fotboll våldet, Och ni är själv fjoritsar. Har cirka 10 olika armband. Är du säker det står ju "Jag älskar fotboll" :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 De menas att man e mot läktar våld ! Så e de. Dessutom e de fett o va fjortis ! Ta vara på changsen man e de bara en gång i livet ! Jag har ettt band där de står Kalles Kaviar Crew ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Vad menar dom med det då"kalles kaviar Crew" Står det för Knäck inte knäcke-brödet :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 hahahahh den var bra! :D :D :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 KOM IGEN VART FÅR MAN TAG PÅ DEM JAG BRYR MIG INTE OM VILKA BAND NI HAR ELLER SKA KÖPA VART FINNS DEM!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Läs förfan vad jag skrev, Du kan inte köpa i butiker, Du måste köpa genom sms !!!!!!!!!! f*n vad iriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Här i byn kan man trycka ut på Ica för en 10 krona, då blir det i och för sig slumpad, patetisk text. Man kan även trycka in dubbla femtioöringar så får du en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Ett älska fotboll ban kan du köpa på http://www.alskafotboll.se tror jag att det var. Själv har jag ett band som det står Strenght på å ett Livestrong som jag hittade på en marknad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.