Gäst Fatosh Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Jag har startar en ny clan och undrar om folk från fuska.se vill vara med, Teamet heter: CLANKILLZONE [CKZ] eller [KZ] När man joinar så ska man på clan matcher ha namn som T.ex [CKZ]Fatosh eller [KZ]Fatosh [Clankillzone] Men helst [CKZ] eller [Clankillzone] för att då tror dem att [KZ] är ett annat klan, Men vi kan varera i några matcher. Vi är just nu 2 CL, Och undrar om nån mer vill vara Vice CL ?. Här ska ni få se hur clan loggan ser ut, *Klick klick* http://img164.imageshack.us/img164/5043/clankillzone4hh.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Sorry för att jag dubbel postade men, När vi fått över 5 medlemar ska jag fixa en clan bild på alla medlemar, När jag sakt att jag ska fixa så skicka bild på gubben du vill ha i bilden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 öhhh... vad är ip nummret (addresen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Fatosh, går det bra om jag går med i clanen? Jag är rätt skillad om man säger så... Mitt namn nu är inte W4CK0 som jag hette för 2 dar sen :P utan det är LloyD^ Har du hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LloyD^ Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Har fixat en ny medlemm ^^ så om du vill kontakta mej så gör det på denna medlemmen eller på [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Hemsida fixar jag senare, Så snart får jag också min nya dator som ska bara få lite mer minne och ny grafikkort så ska jag göra en dedicated server. Wacko naturligtvis får du vara med adda mig på [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LloyD^ Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Jag heter inte wacko nu längre, nu heter jag LloyD^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Fatosh, går det bra om jag går med i clanen? Jag är rätt skillad om man säger så... Mitt namn nu är inte W4CK0 som jag hette för 2 dar sen :P utan det är LloyD^ Har du hemsida? får ja me va med? mit namn ä janas om jag blir me [ckz]janas :D Vad ska namnet till hemsidan bli? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Det låter kul men det går nog inte för det är nött fel med Steam <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Vad står det når du trycker på steam då? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 ZL, Självklart får du vara med, Det med hemsida tar vi senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Ok :D men vad är ip addresen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg