Gäst Andreasswf Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Skrivet 24 Augusti 2005 Hej hur gör jag för att slå in koder på GTA 2 Och vilka koder finnns det? :D Citera
SwedenRockz Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Skrivet 24 Augusti 2005 I början när man ser döskallar (I menyn) Gå in på www.fuska.se och tryck på fusk till gta2 :) Citera
svenolof Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Skrivet 24 Augusti 2005 du burgar med att skriva gouranga eller något sont i fältet man skriver sit namn Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Skrivet 24 Augusti 2005 Så om jag förstått rätt nu heter jag GOURANGA i mitt spel men VART ska jag skriva in fusken? Citera
epaaj Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Skrivet 24 Augusti 2005 Så om jag förstått rätt nu heter jag GOURANGA i mitt spel men VART ska jag skriva in fusken? Du skriver in fusken innan du startar. Först väljer du GOURANGA som namn. Sen väljer du ett nytt namn i listan med fusk. När du valt alla namn/fusk du vill ha så startar du en bana. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.