Gäst Andreasswf Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Skrivet 13 Januari 2004 hej jag vill gärna fråga om man kan möta en son unown pokemon i ruby kan ni visa länkar till hur man möter dom ps om ni vet allså
Gäst Youx Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Skrivet 13 Januari 2004 det finns bara missigo på pokemon gul,röd och blå fast man kan möta uvnön (eller vad dom heter) på guld,silver 0ch crystal :lol: :idea: :roll:
Backspace Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Skrivet 13 Januari 2004 hej jag vill gärna fråga om man kan möta en son unown pokemon i ruby kan ni visa länkar till hur man möter dom ps om ni vet allså Man kan nog inte fånga Unown i spelet men det har kommit ut 2 nya Unown men jag fattar inte varför dom inte finns på spelet! Här är bevis om ni inte tror mig! http://www.serebii.net/pokemon_advance/unown.shtml
GoldenMew Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Skrivet 13 Januari 2004 hej jag vill gärna fråga om man kan möta en son unown pokemon i ruby kan ni visa länkar till hur man möter dom ps om ni vet allså det finns 3 olika missigno på ruby/sapphire (två pajar ditt spel, en är OK) men inget sätt att möta dem...
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 hej jag vill gärna fråga om man kan möta en son unown pokemon i ruby kan ni visa länkar till hur man möter dom ps om ni vet allså det finns 3 olika missigno på ruby/sapphire (två pajar ditt spel, en är OK) men inget sätt att möta dem... Finns det missingos i Ruby/Sapphire? I så fall undrar jag hur man få tag i dom om du nu vet men jag ska aldrig försöka möta dom! :roll:
Gäst Andreasswf Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 joo jag menar dom jag har sett en match med ?tecknet snälla om nån vet berrätta :(
Rekommendera inlägg